حاج میم میم زه

درگیری ها تموم شد آماده باشید

حاج میم میم زه

درگیری ها تموم شد آماده باشید

دوستان من توجه کنید ک کنکور یک آزمون است(نه بابا!) و هیچ ابهتی ندارد و عین همان آزمون های آزمایشی ایست ک جمعه ها قهوه ای میکردید (مال کاظم قلمی یا جناب تعاونی کارگران سنجش یا گزینه ۴ یا غیره و ذلک فرقی نداره) پس استرس ب خودتان راه ندهید ک بر باد فنا میروید. پشت جلد کتاب های دینی را حتما بخانید(حوصله اثبات اهمیتشو ندارم قبول کنید).در کل به یه ور نبودن ماراتن کنکور بسیار مهم است.در نهایت قبولی همه ی کسانی ک خود را در جهت صحیح پاره کردند را از خداوند منان مسئلت میکنم. موفق باشیم انشاالله.

نظرات  (۹)

الان مثلا یه حس بهتری نسبت به کنکور دارم :|
ممنان :]
پاسخ:
مگه ب سن تکلیف رسیدین؟؟

بچه خودتانید *-*
کنکور با ما چه کردی :| :(
پاسخ:
مث این ک شمام آره؟؟؟
منم 77 ام ولی تیر
منم آره
من اسفندی ام
پاسخ:
از آشناییتون خوش وقتم
منم همینطور..
پاسخ:
چی صدا کنیم شمارو؟
رنگارنگ دیگه:)
پاسخ:
محصولی خوشمزه از مینو!
شایدم بدمزه!
پاسخ:
مزه آدما (از اونجایی ک نمیشه خوردشون) از حرف زدنشون حس میشه من ک شما رو بدمزه ندیدم 
بله:|
ممنونم:)
پاسخ:
قابلی نداش 😊(ایموجی ای ک خودشو لوس کرده)
😄😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی