حاج میم میم زه

درگیری ها تموم شد آماده باشید

حاج میم میم زه

درگیری ها تموم شد آماده باشید

پیرو چند پست قبل تر در بحث سوابق تحصیلی ...


فقط نمره دینی :)



باز خوبه پیشرفت داشتم توو دینی :)

پ.ن: سال سوم 14.5 داده بودن با اعتراض شد 15

بعداً نوشت: سال پیش اینقدر نمرات به مار راستمون بود اعتراض هم ندادیم :دی

خیلی بعدتر نوشت: تاریخ تولد ب صورت عمدی نویزی نشده

  • حاجی

نظرات  (۱۳)

  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿✿
  • عجب
    پاسخ:
    بله بله
    دینیِ طفلکی :))
    من کلا با حفظیـات جور نیستم :))
    پاسخ:
    ME2
    شدید اللحن
  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿✿
  • ماشالله به فیزیک و شیمی

    مال من برعکس بود :)
    پاسخ:
    چاکرم ( ایموجی دو دست بالا )

    برعکس ینی 02 بجای 20 یا قرینه جانبی منظورتونه 06 بجای 20؟
  • رنگارنگ :)
  • ریاضی://////////
    چطور واقعا؟! -_-
    دینی پیشو منم 15.50 گرفتم:/ چرا واقعا؟من 20 میشدم /:
    پاسخ:
    ریاضی و فیزیک ک کلا کار ماس ( ایموجی عینک دودی )
    دینی رو با این ک الان دور و بر 80-90 میزنم ولی با نهایی تفاهم نداشتیم فاز سوالاتو درک نمی کردم
  • رنگارنگ :)
  • ایموجی ایش و پیف:))
    بله ماذا فاذا طور بودن:/
    پاسخ:
    ایموجی پخش بر کف اتاق

    و این ک فاذا گُپی آمدنطور
  • رنگارنگ :)
  • ایموجی هیچی دیگه:/
    پاسخ:
    ایموجی دیگه چ خبرا خاااااهر؟
  • رنگارنگ :)
  • ایموجی سلامتی برادر😐
    پاسخ:
    ایموجی سلام ب بچه ها برسونید
    هشتگ طلب شفا برا خودمون
    هشتگ دیره با خاب چطورین؟
    هشتگ پریدن نت گاو عست
  • رنگارنگ :)
  • ایموجی سلامت باشید:/
    هشتگ الهی آمین:/
    هشتگ من نمیخوابم فلن:/
    هشتگ موافقِت:/
    پاسخ:
    نکند شما هم مثل من در شب های گذشته خاب پرانده اید؟
  • رنگارنگ :)
  • بله بله...
    پاسخ:
    خدا رحمتم کناد ( کله پا در تختش فرو میرود شاید هم برعکس )
  • رنگارنگ :)
  • هشتگ غش:/
    پاسخ:
    فلن خدافظی
  • رنگارنگ :)
  • خدانگهدار
    فیزیک ۲۰ دینی ۱۵ :|
    درود :))
    پاسخ:
    خخخ امتحان اول بود و تجربه اولِ نهایی دادن من بی تقصیرم 🙌
  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ✿✿
  • نه منظورم حفظیاته :|
    پاسخ:
    آها خخخ برعکس من 
    من حتی توو شیمی مسئله میزنم توو تستای سال دوم ک حفظین لنگ میزنم
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی